DET BLIR SOM DET ALLTID HAR VARIT.

Fan! Jag vet att du inte tycker om mig. Även fast du säger de. Jag hatar dig för att jag känner såhär. Jag vet inte varför jag känner såhär. Jag får panik hela tiden, vet att du ljuger och försöker lura mig. Jag vet att du träffar henne bakom min rygg. Fast jag tror ändå inte de. Men jag vågar inte lita på dig. Jag orkar inte vara paranoid. Jag hatar mig själv, jag vill dö. Om jag fick dö så skulle jag slippa allt det här. Slippa må dåligt.

Jag hatar att det alltid blir så här och jag vet att jag kommer få dig att lämna mig med allt tjat och alla frågor som jag ställer. Dumma frågor säger du. ååååååååååååh. Jag vet att vad du än svarar så kommer jag ändå inte tror dig, så varför frågar jag? Det blir bara värre och värre. Och du är ju så jävla bra! Jag vet inte vad jag håller på med. Jag orkar inte leva med mig själv längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0