UPP OCH NER.

Det har varit en helt okej helg, men det är otroligt jobbigt att det är en människa i mitt liv just nu som "bestämmer" hur jag ska må. Jag hatar känslor för en annan människa. Ena sekunden så får du mig att känna att allt kommer bli bra och jag känner mig lycklig strax därefter så ändras allt och du får mig att vilja göra nå dumt. Göra nå dumt.. bara för att göra dig illa. Jag vet inte hur jag ska kunna ha känslor för en person och fortfarande fungera normalt, kommer det någonsin gå?


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Hur tyc ker du att det har hjälpt dig? Tycker du DBT är bra?

2010-07-12 @ 09:38:43
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0