OCH ÅTER IGEN BLIR JAG PÅMINND OM ATT ALLT ÄR PRECIS SOM DET EN GÅNG VAR.

Hur jag än gör och hur jag än försöker så är jag precis likadan som jag alltid har varit, enda skillnaden är att jag är medveten om vad jag gör (tack vare dbt). jag trodde det var positivt, eftersom jag har det tidigare. men ingenting blir ju bättre för de. jag blir fortfarande lika knäpp. jag blir fortfarande lika förtvivlad och känner exakt samma saker bara att jag vet att det är pga av borderline.

Jag gör exakt samma saker som tidigare. Fick dåliga vibbar ifrån K och kan inte släppa de (som vanligt). jag frågar hela kvällen och hela morgoen påväg till jobbet va det är för nåt och jag får samma svar hela tiden, det är ingenting, jag lovar! (JAG VET JU ATT DET ÄR NÅTT!) jag sitter hela förmiddagen på jobbet och mår sjukt dåligt och har jätteångest över att det känns dåligt mellan oss. håller mig jättelänge från att ringa och diskutera vidare om samma sak. Jag skickar ett sms, tänker på dig.. får inget svar. jag vet att han förmodligen inte ser smset för jag vet att han har andra saker för sig. när det gått mer en 1 timme så ringer jag och han svarar..

ingenting blev som jag ville, allt blev exakt som jag visste att det skulle bli. jag är lessen och han skriker. jag vet innerst inne att det är mitt fel. men jag hatar honom för att han inte bara kan hjälpa mig när han vet att jag har problem. allting känns nu tusen gånger värre och jag sitter återigen på toaletten på jobbet med en slö kniv och skär mig i nacken...


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Låter väldigt jobbigt :(



sv Ja faktiskt :)

2010-09-09 @ 19:28:31
URL: http://tjelsi.com
Postat av: p

kramar!

2010-09-10 @ 15:39:48
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0